Rozsáhlá inzerce, marketing a propagace nabízené nemovitosti
Každá nemovitost je jiná. Pro úspěšný prodej je potřeba individuálně nastavit nejen cenu, prodejní text, ale i způsob propagace a rozsah inzerce. Jak propaguji a inzeruji nemovitosti svých klientů já?
1/ Inzertní portály
Podle dostupných průzkumů hledá 95 % lidí nemovitost ke koupi na internetu. Proto spolupracuji s ryze českou realitní agenturou PRORADOST. Díky tomu Vaši nemovitost uvidí lidé na 30 největších inzertních portálech v Česku. Rozhodně ji neminou!
2/ Sociální sítě
Sociální sítě jsou vyhledávanou platformou pro sdílení inzerátů. Zejména určitá skupina potenciálních kupců se na sociálních sítích pohybuje prakticky non stop. A dobře připravený inzerát je umí chytit za srdce.
3/ Reklamní poutač
Také offline reklama má ve světě realit stále své místo. Správně umístěný reklamní poutač informuje o nemovitosti na prodej velké množství lidí v okolí. A ti tuhle zprávu rádi posílají dál mezi své známé. Budete se divit, jak dobře tato forma reklamy funguje!
Čím lépe budete nemovitost prezentovat, čím lépe zacílíte inzerci, tím více zájemců o koupi přijde na prohlídkový den. Takhle zvyšujete šanci, že se objeví zájemce, který nabídne ještě vyšší cenu než ostatní. Za to Vám ručím!
Se správným nastavením inzerce a propagací Vám rád pomůžu.